Sütiudvar Cukrászműhely

Gyakori kérdések

Kedves Érdeklődő!

Örülök, hogy itt vagy, és köszönöm, hogy megtisztelsz a figyelmeddel! Összegyűjtöttem Neked a leggyakoribb kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat – remélem, így még egyszerűbb lesz minden.

Ha bármilyen kérdésed van, írj bátran – minden rendelés külön öröm számomra, és minden tortámat úgy készítem, mintha a saját családom ünnepére szánnám!


1. Hogyan tudok fizetni?

Készpénzzel, bankkártyával, vagy előre utalással is fizethetsz – ahogy Neked kényelmesebb.

Ha előre utalnál, akkor kérlek, írd meg a nevedet, lakcímedet és e-mail címedet is a rendelésnél – ezek alapján küldöm majd az e-számlát.

2. Mikor van nyitva a cukrászműhely?

Mivel nem klasszikus üzletként működöm, nincsen állandó nyitvatartás.

A finomságokat minden esetben előre egyeztetett időpontban tudod átvenni, így biztosan csak Rád figyelek majd, amikor jössz.

3. Mi a helyzet, ha valaki ételallergiás?

Nagyon fontos számomra, hogy mindenki biztonságban legyen, így ha valaki komolyan allergiás, például földimogyoróra, akkor sajnos nem tudok 100%-osan garantáltan allergénmentes terméket készíteni. Ugyan külön figyelmet fordítok mindenre, de a sütik egy légtérben készülnek, így nyomokban tartalmazhatnak allergéneket.

4. Van lehetőség kiszállításra is?


Jelenleg biztos kiszállítást kizárólag esküvői megrendelések esetén tudok vállalni. Egyéb eseményeknél (pl. születésnap) kérlek, jó előre – akár hetekkel korábban – keress meg, és ha megoldható, szívesen egyeztetek róla. A kiszállítás külön díjazás mellett történik.


5. Hol tudom átvenni a rendelésem?

A cukrászműhely címe: 6440 Jánoshalma, Bajai utca 24.

Kérlek, csak előre megbeszélt időpontban gyere, így minden gördülékenyen megy majd.

6. Hol és hogyan tudok rendelni? 

  • A legegyszerűbb: nyisd meg a tortakínálatot, és az egyes tortafajták alján található űrlapon tudsz árajánlatot kérni – ez gyors és praktikus.
  • Írhatsz nekem e-mailt is: sutiudvarcukraszmuhely@gmail.com
  • Telefonon is elérsz, de csak délután 15:00 és 17:00 között tudok hívásokat fogadni, mert napközben sütök, díszítek, kavargatok, szóval csupa tortás varázslat történik!

7. Van telefonszám, ahol elérlek?

Igen, van! De kérlek, vedd figyelembe, hogy csak délután 15 és 17 óra között tudok biztosan válaszolni. Ha nem veszem fel, az nem udvariatlanság, hanem épp két habcsók között vagyok. :) Írásban általában könnyebb elérni, és így a félreértések is elkerülhetők.
Természetesen hívhatsz bátran, de ha nem tudom felvenni, akkor az előbbiek érvényesek.

Telefonszám: +36 20 254 3883

8.Mit írjak be a rendelésembe, ha e-mailben küldeném?

Nagyon örülök minden egyes megkeresésnek, és hogy még gyorsabb legyen az egyeztetés, íme egy kis "sütilista", amit jó, ha leírsz nekem:

  • Neved
  • Torta típusa (pl. mousse, gluténmentes, laktózmentes?)
  • Ízvilág (pl. csoki-málna, vanília-citromkrém, stb.)
  • Méret (ha különleges méretet szeretnél, azt is írd meg)
  • Díszítés (szerényen elegáns vagy vagányan extra? Gyerekeknek is szívesen készítek színes varázstortákat!)
  • Átvétel dátuma
  • Extra kívánságok
  • Telefonszám és lakcím (utóbbi az e-számlához kell)

9. Mikor számít érvényesnek a rendelésem?

  • A rendelésed akkor érvényes, ha:
    • írásban visszaigazoltam, ÉS
    • az előleg is megérkezett.
    • Ez sajnos nem puszta formaság – korábbi tapasztalatok alapján szükséges, hogy biztos alapokon álljunk.
    • Ha 2-3 napon belül nem kapsz tőlem visszajelzést, kérlek, keress meg telefonon.

    10. Kell előleget fizetni?

    Igen, az előleg a rendelések biztosításához szükséges. Ezt követően kezdődhet csak a sütés-főzés, díszítés és csipetnyi varázslat


    11. Kérhető tűzijáték vagy gyertya a tortához?

    Persze! Tudok adni közepes méretű tortatűzijátékot és egyszerű, fehér gyertyát – csak jelezd előre, és hozzácsomagolom.

    12. Van nálad rögtön elvihető torta is? 

    Jelenleg nincs készleten sütemény vagy torta, minden megrendelésre, frissen készül – így biztosan a Tiéd lesz a legfinomabb! A jövőben viszont előfoldulhat egy-egy alkalomadtán. 


    13. Helyben fogyasztás lehetséges?

    Még nem, de tervben van, hogy a jövőben egy barátságos, kis sütizősarok is várjon. Most még "csak" hazaviheted a boldogságot dobozban.

    14. Mi történik, ha kések az átvétellel?

    Semmi baj! Ha látod, hogy nem érsz oda időben, küldj egy e-mailt vagy egy rövid üzenetet, azt biztosan hamar észreveszem, és megbeszéljük, hogyan tovább.


    Az űrlapot kétféle céllal küldheted el:

    1. Ha kérdésed van, itt is felteheted – bár a Facebook-oldalunkon is szívesen válaszolunk.

    2. Ha szeretnél a jövőben fontosabb információkról értesülni, add meg a neved és az email címed – ezzel feliratkozol a hírlevelünkre.